09
Huh

Kevään lämpöpiikki

Kylmä ilmamassa hidastaa kevään edistymistä, mutta Kaukomarkkinoille tehty Panasonic-mainonta lämmittää TM Rakennusmaailman lukijoita. Kevättä ilmasta -sivu nousi tutkimusnumeron (3/2013) kirkkaasti huomatuimmaksi ilmoitukseksi. Edistyksellisten ilma-vesilämpöpumppujen ja ilmalämpöpumppujen esittelyn huomasi 85 prosenttia lukijoista – eroa kakkoseen jäi peräti 12 prosenttiyksikköä.

Ilmoitusta kiitettiin ajankohtaiseksi, informatiiviseksi ja luotettavaksi.

”On aika paljon tietoa, vaikka on vain mainos. Tiedon paikkansapitävyys tuntuu luotettavalta. Näihin yleensä pitää suhtautua varauksella”, kiteytti eräs vastaaja.

Selkeät tekniset taulukot vahvistivat mielikuvaa luotettavasta tuotemerkistä. Jos kevät ei tule etelästä, se tulee kaukomailta – uuden teknologian tuulahduksesta.

kevatta_ilmasta_blogi_piikki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 

Kommentit (0)